Page 1 of 1

Pienhankinnat ja poistot

Posted: 23 Jan 2013, 23:57
by OfficeCareer
Hei!

Yrittäjä hankkinut tilikauden aikana laitteita n. 2000€ euron edestä. Mm. miksauspöytä, mikrofoni, johtoja tms.. jotka siis kuuluvat hänen työhönsä. Miten kirjaisitte poiston?

Kiitos etukäteen!

Terv. OC

...

Posted: 24 Jan 2013, 01:12
by RistoJ
...

Re: Pienhankinnat ja poistot

Posted: 28 Feb 2013, 13:40
by OfficeCareer
Kiitos vastauksesta!! :)
RistoJ wrote:Moi!

Voisi olettaa, että tuo miksauspöytä on maksanut enemmän kuin 850 euroa ja kestää käyttöä vähintään kolme vuotta, joten se pitää aktivoida. Siitä sitten helpoin tehdä 25% menojäännöspoisto tilinpäätöksen yhteydessä.

Mikrofonit, johdot sun muut roippeet voi huoletta kirjata tilikauden kuluiksi.

RistoJ



OfficeCareer wrote:Hei!

Yrittäjä hankkinut tilikauden aikana laitteita n. 2000€ euron edestä. Mm. miksauspöytä, mikrofoni, johtoja tms.. jotka siis kuuluvat hänen työhönsä. Miten kirjaisitte poiston?

Kiitos etukäteen!

Terv. OC