Käytän työssäni Domus-ohjelmaa. Ongelma on nyt se, että kun vaihdoin tilikautta, arkistoinnissa tapahtui virhe. Olen vahingossa arkistoinut kuluvan kauden, enkä viime vuotta niin kuin piti. Samalla poistin edellisen vuoden tiedot. Voiko asialle enää tehdä mitään? Tilinpäätös on tehty, mutta en nyt pääse katsomaan viime vuoden tietoja.
Kiitos etukäteen avusta
Ongelmia Domuksessa
Re: Ongelmia Domuksessa
Hei!
Itselläni ei ole kokemusta kyseisen ohjelman käytöstä, mutta lähetin sähköpostia ohjelman kanssa tekemisissä olevalle henkilölle, katsotaan saataisiinko sitä kautta vastaus!
Itselläni ei ole kokemusta kyseisen ohjelman käytöstä, mutta lähetin sähköpostia ohjelman kanssa tekemisissä olevalle henkilölle, katsotaan saataisiinko sitä kautta vastaus!
Re: Ongelmia Domuksessa
Sain vastauksen sähköpostitse:
"Täytyisi saada tarkemmin tietoa tilanteesta jolloin voitaisiin katsoa mitä
asialle on mahdollista tehdä.
Yleensä näitä saadaan pelastettua esim. varmistuksista."
Edustaja kehotti ottamaan suoraan yhteyttä sinne, yhteystiedot löydät osoitteesta tietoaika.fi!
"Täytyisi saada tarkemmin tietoa tilanteesta jolloin voitaisiin katsoa mitä
asialle on mahdollista tehdä.
Yleensä näitä saadaan pelastettua esim. varmistuksista."
Edustaja kehotti ottamaan suoraan yhteyttä sinne, yhteystiedot löydät osoitteesta tietoaika.fi!