Sivu 1/1

Personal Trainer yrityksen kuluna

Lähetetty: 03 Tammi 2014, 12:37
Kirjoittaja sakred
Yrityksen kaikki eli kaksi työntekijää tarvitsivat kunto-ohjausta (personal training) pysyäkseen työkykyisinä. Tähän kuului myös ravinto-ohjausta, työtapojen rytmittämistä terveellisiksi sekä kuntosaliohjausta.
Mihin tililuettelon tiliin tällaisen palvelun lasku kirjataan ja miten sitä käsitellään verojen näkökulmasta?

Löysin asiasta jotakin tietoa, mutta esimerkiksi Verohallinnon ohjeissa oli liikuntaseteleistä ja sitten taas on tietoa työntekijän näkökulmasta (ja hänen veroeduistaan), mutten löytänyt tällaisesta työterveyteen tähtäävästä kunto-ohjauksesta.

Olisi kiva, jos joku pystyisi neuvomaan asiassa. Kiitos jo etukäteen!