Asiakirjat / henkilövaihdokset
Lähetetty: 13 Kesä 2013, 13:39
Moi,
Kun esimerkiksi hallituksen puheenjohtaja vaihtuu, niin millainen dokumentti siitä täytyy (lyhykäisyydessään) tehdä? Ja mikä tuon dokumentin nimi on?
Ilmoitus ainakin kaupparekisteriin? Ketkä sen allekirjoittavat? (jos esim. hallituksesta yksi ihminen lähtee niin allekirjoittaako uusi jäsen sen niiden jäljelle jääneiden lisäksi?)
Kun esimerkiksi hallituksen puheenjohtaja vaihtuu, niin millainen dokumentti siitä täytyy (lyhykäisyydessään) tehdä? Ja mikä tuon dokumentin nimi on?
Ilmoitus ainakin kaupparekisteriin? Ketkä sen allekirjoittavat? (jos esim. hallituksesta yksi ihminen lähtee niin allekirjoittaako uusi jäsen sen niiden jäljelle jääneiden lisäksi?)