Toimiiko Tilitin Windows 10:ssä?

Keskustelua ilmaisesta Tilitin -ohjelmasta
TRN
Viestit: 85
Liittynyt: 21 Huhti 2016, 14:56

Toimiiko Tilitin Windows 10:ssä?

Viesti Kirjoittaja TRN »

Onko kenelläkään Tilitin käytössä Windows 10:ssä ja toimiiko hyvin?
Andy
Viestit: 1560
Liittynyt: 16 Elo 2008, 15:50

Re: Toimiiko Tilitin Windows 10:ssä?

Viesti Kirjoittaja Andy »

Minulla on käytössä Windows 8.1:ssä ja siinä toimii ongelmitta. En ole Windows 10:ä ehtinyt vielä tuolle koneelle asentaa, mutta käsittääkseni kympissä pyörii aika lailla samat softat kuin kasissakin. Mutta sataprosenttista varmuutta minulla ei siis ole.
Uitto
Viestit: 129
Liittynyt: 01 Loka 2014, 16:57

Re: Toimiiko Tilitin Windows 10:ssä?

Viesti Kirjoittaja Uitto »

Minulla Tilitin on käytössä pääsääntöisesti tässä pöytäkoneella, joka on jo puolitoista vuotta sitten päivitetty seiskasta kymppiin. Hyvin toimii.

Läppärini on päivitetty 8.1 -> 10 ja siinäkin olen joskus jotain avannut ja tutkinut tulosteita, mutta varsinaista tietojen syöttämistä en ole sillä tehnyt.
kor
Viestit: 2
Liittynyt: 30 Heinä 2016, 22:07

Re: Toimiiko Tilitin Windows 10:ssä?

Viesti Kirjoittaja kor »

Toimii hyvin. Ennen käyttänyt Win7:ssa. Ohjelman uusasennus ja tietokannan siirto Win10:iin ongelmitta. Kirjasin juuri tilivuoden viimeiset kirjaukset ja tulostin kaikki tilinpäätökseen liittyvät dokumentit 10-asennuksesta - kaikki toimii.
jkeinonen
Viestit: 6
Liittynyt: 10 Heinä 2015, 11:57

Re: Toimiiko Tilitin Windows 10:ssä?

Viesti Kirjoittaja jkeinonen »

Kiitos vastauksesta kysymykseen, joka minuakin on arveluttanut.

Nyt olisi enää tarvis saada Windows 10 asennetuksi seiskan päälle niin, ettei kone kaadu, jumiudu ja kulu viisi päivää saada seiska taas toimimaan. :evil: :evil: :evil:

Eli ei vaiskaan, vasta seuraavalle tietokoneelle Tilitin Win 10:ssä käyttöön. :P

(Taas kerran kiitos ohjelman tekijälle!)
Andy
Viestit: 1560
Liittynyt: 16 Elo 2008, 15:50

Re: Toimiiko Tilitin Windows 10:ssä?

Viesti Kirjoittaja Andy »

Nyt olisi enää tarvis saada Windows 10 asennetuksi seiskan päälle niin, ettei kone kaadu, jumiudu ja kulu viisi päivää saada seiska taas toimimaan.
Samantapainen kohtalo täälläkin. Win 10 asennuksen jälkeen kone ei käynnistynyt enää lainkaan Windowsiin, vaan heitti bluescreeniä heti biosin jälkeen. 10+ tuntia sain itsekin kulumaan erilaisten vaihtoehtojen kokeilussa (lopulta vedin puhtaalla asennuksella ja nyt toimii).
TRN
Viestit: 85
Liittynyt: 21 Huhti 2016, 14:56

Re: Toimiiko Tilitin Windows 10:ssä?

Viesti Kirjoittaja TRN »

Unohdin kokonaan vastata tänne, eli kiitos vastauksista!

Voin myös vahvistaa, tilitin toimii Windows 10:ssä. Päivitin Win 7 --> Win 10 ja kaikki meni ilman ongelmia ja käyttiksestä tuli nopeampi. Joskus noi käyttöjärjestelmäpäivitykset voi tuottaa ongelmia, sen takia aina pitää ottaa varmuuskopio mielellään klooni ennen kuin päivittää koko järjestelmän.

Itse en tilitintä käytä vaan tein päivityksen tuttavan koneelle. Ilmeisesti ohjelman tekijä tehnyt tilittimen aluksi itselleen ja laittanut ilmaiseksi jakoon, niin siihen verrattuna vaikutti hyvältä ohjelmalta, mutta siinä pitää todellakin tietää mitä tekee.
Vastaa Viestiin