Pienhankinnat ja poistot

Keskustelua pitkäikäisestä kalustosta ja poistoista
OfficeCareer
Viestit: 47
Liittynyt: 27 Helmi 2012, 21:26

Pienhankinnat ja poistot

Viesti Kirjoittaja OfficeCareer »

Hei!

Yrittäjä hankkinut tilikauden aikana laitteita n. 2000€ euron edestä. Mm. miksauspöytä, mikrofoni, johtoja tms.. jotka siis kuuluvat hänen työhönsä. Miten kirjaisitte poiston?

Kiitos etukäteen!

Terv. OC
RistoJ
Viestit: 7
Liittynyt: 03 Kesä 2011, 22:38

Re: Pienhankinnat ja poistot

Viesti Kirjoittaja RistoJ »

Moi!

Voisi olettaa, että tuo miksauspöytä on maksanut enemmän kuin 850 euroa ja kestää käyttöä vähintään kolme vuotta, joten se pitää aktivoida. Siitä sitten helpoin tehdä 25% menojäännöspoisto tilinpäätöksen yhteydessä.

Mikrofonit, johdot sun muut roippeet voi huoletta kirjata tilikauden kuluiksi.

RistoJ



OfficeCareer kirjoitti:Hei!

Yrittäjä hankkinut tilikauden aikana laitteita n. 2000€ euron edestä. Mm. miksauspöytä, mikrofoni, johtoja tms.. jotka siis kuuluvat hänen työhönsä. Miten kirjaisitte poiston?

Kiitos etukäteen!

Terv. OC
OfficeCareer
Viestit: 47
Liittynyt: 27 Helmi 2012, 21:26

Re: Pienhankinnat ja poistot

Viesti Kirjoittaja OfficeCareer »

Kiitos vastauksesta!! :)
RistoJ kirjoitti:Moi!

Voisi olettaa, että tuo miksauspöytä on maksanut enemmän kuin 850 euroa ja kestää käyttöä vähintään kolme vuotta, joten se pitää aktivoida. Siitä sitten helpoin tehdä 25% menojäännöspoisto tilinpäätöksen yhteydessä.

Mikrofonit, johdot sun muut roippeet voi huoletta kirjata tilikauden kuluiksi.

RistoJ



OfficeCareer kirjoitti:Hei!

Yrittäjä hankkinut tilikauden aikana laitteita n. 2000€ euron edestä. Mm. miksauspöytä, mikrofoni, johtoja tms.. jotka siis kuuluvat hänen työhönsä. Miten kirjaisitte poiston?

Kiitos etukäteen!

Terv. OC
Vastaa Viestiin