Foorumin parantaminen -kerro mielipiteesi!

Kaikki mikä liittyy yrittäjänä toimimiseen yritysmuodon valinnasta eläkeasioihin.
Moderator
Site Admin
Viestit: 358
Liittynyt: 29 Huhti 2008, 22:29

Foorumin parantaminen -kerro mielipiteesi!

Viesti Kirjoittaja Moderator »

Hei!

Olen pitkään suunnitellut foorumille pientä rakenneremonttia käyttäjäkokemuksen parantamiseksi. Lähinnä olisi tarkoitus hieman uudistaa noita eri kategorioita, jotta viestit löytäisivät mahdollisimman helposti loogisen paikan itselleen. Tällä hetkellä joukossa on hieman ajattelemattomasti luotuja kategorioita, esimerkkinä "alv-velvolliseksi ilmoittautuminen" jonka voinee varsin hyvin yhdistää osaksi yleistä arvonlisäverokeskustelua.

Nyt SINULLA arvoisa käyttäjä on mahdollisuus tuoda ideasi esiin: Millainen olisi mielestäsi toimiva rakenne foorumille? Eli millaiset pää- ja alakategoriat tekisivät hommasta mahdollisimman selkeää? Onko kenties jotain kategorioita joita haluaisit lisää? Itse olen kaavaillut foorumille ainakin "ajankohtaista" -kategoriaa, jossa voisimme muistuttaa toisiamme ajankohtaisista kirjanpitoon liittyvistä asioista, kuten lakiuudistuksista ym.

Kerro rohkeasti mielipiteesi -sillä on merkitystä!
Andy
Viestit: 1560
Liittynyt: 16 Elo 2008, 15:50

Re: Foorumin parantaminen -kerro mielipiteesi!

Viesti Kirjoittaja Andy »

Pitää miettiä vielä tarkemmin, mutta ainakin tuo kirjanpito-ohjelmistojen osuus kaipaisi uudistusta. Tällä hetkellähän siellä on vain Passelille ja Tappiolle oma kategoriansa. Mietin itse, että olisi tietysti myöhemmin hienoa, jos kaikilla yleisimmillä kirjanpito-ohjelmilla olisi oma osionsa, mutta kenties nyt aluksi olisi järkevä erotella vain sellaiset ohjelmat, joista on myös riittävästi viestejä olemassa. Ei siis niin että tehdään 20 osiota eri ohjelmille, joista sitten suurin osa pysyy tyhjinä. Tällä hetkellä mielestäni vain Tappiosta on riittävästi keskusteluja omaa kategoriaa varten.
Tapaus16
Viestit: 146
Liittynyt: 13 Kesä 2008, 02:20

Re: Foorumin parantaminen -kerro mielipiteesi!

Viesti Kirjoittaja Tapaus16 »

Olisiko mahdollista tehdä tänne kategoria myös yksityistalouksien verotukseen ja raha-asioihin liittyen? Itsellä olisi paljon kysyttävää verotuksen kannalta parhaista käytännöistä ja omaan veroilmoitukseeni liittyvistä asioista. Myös esim lainoihin, sijoittamiseen ja vakuutuksiin liittyvät asiat tuottavat välillä harmaita hiuksia.
Andy
Viestit: 1560
Liittynyt: 16 Elo 2008, 15:50

Re: Foorumin parantaminen -kerro mielipiteesi!

Viesti Kirjoittaja Andy »

Hmmm tuli mieleen että voisikohan foorumilla olla osiot

1. Yrittäjille, jotka etsivät kirjanpitäjää

ja

2. Kirjanpitäjille, jotka etsivät töitä
CTRL
Viestit: 1
Liittynyt: 14 Loka 2010, 20:58

Re: Foorumin parantaminen -kerro mielipiteesi!

Viesti Kirjoittaja CTRL »

Mielestäni keskustelualueet on jaoteltu selkeästi ja loogisesti. Suurin puute toistaiseksi on aktiivisten keskustelijoiden verrattain vähäinen määrä. Mielestäni yleiselle taloushallintoon liittyvälle keskustelulle voisi lisätä oman kategoriansa.
Vastaa Viestiin