Tilitin vs. Tappio

Keskustelua ilmaisesta Tilitin -ohjelmasta
haver
Viestit: 15
Liittynyt: 20 Huhti 2010, 10:35

Tilitin vs. Tappio

Viesti Kirjoittaja haver »

Vastatkaa kaikki, jotka olette käyttäneet tai kokeilleet sekä Tilitin, että Tappio tilinpitoohjelmaa.
Mitä hyvää ja huonoa niissä on toisiinsa verrattuina. Antakaa kommentteja puolesta tai vastaan.
asentaja
Viestit: 10
Liittynyt: 11 Helmi 2011, 03:45

Re: Tilitin vs. Tappio

Viesti Kirjoittaja asentaja »

Minä voisin tiivistää asian näin:

Tilitin on monipuolisempi ohjelma toiminnoiltaan kuin Tappio ja se tukee mm. tositelajeja toisin kuin Tappio.

Tilitin on kuitenkin todella nuori ohjelma ja sen käyttäminen ei välttämättä onnistu ihan ongelmitta koneella kuin koneella. Tappio sen sijaan ei ole ikinä kaatunut itselläni ja se asentuu nätisti mille koneelle tahansa. Tästä syystä olen itse pysynyt vielä Tappion käyttäjänä, vaikka se selkeästi kaipaakin uusia toimintoja. Eli toimintavarmuus vei toistaiseksi voiton omalla kohdallani.
Konttorirotta
Viestit: 54
Liittynyt: 29 Elo 2009, 18:10

Re: Tilitin vs. Tappio

Viesti Kirjoittaja Konttorirotta »

asentaja kirjoitti:Minä voisin tiivistää asian näin:

Tilitin on monipuolisempi ohjelma toiminnoiltaan kuin Tappio ja se tukee mm. tositelajeja toisin kuin Tappio.

Tilitin on kuitenkin todella nuori ohjelma ja sen käyttäminen ei välttämättä onnistu ihan ongelmitta koneella kuin koneella. Tappio sen sijaan ei ole ikinä kaatunut itselläni ja se asentuu nätisti mille koneelle tahansa. Tästä syystä olen itse pysynyt vielä Tappion käyttäjänä, vaikka se selkeästi kaipaakin uusia toimintoja. Eli toimintavarmuus vei toistaiseksi voiton omalla kohdallani.
Kuinka muuten ohjelmia vielä kehitetään? Onko Tappio kehityskaarensa lopussa?

Asentajan kommenttiin sinänsä on helppo yhtyä, MUTTA tilitintä olen lähinnä vain testannut. Yksinkertaisuus on Tappion vahvuus ja heikkous. Välillä sitä toden totta huvittaisi kokeilla muitakin ohjelmia kun sitä jotain ominaisuutta toivoisi, mutta hyvinhän se nyt toisaalta tosiaan toimii ja saa homman tehtyä.
Andy
Viestit: 1560
Liittynyt: 16 Elo 2008, 15:50

Re: Tilitin vs. Tappio

Viesti Kirjoittaja Andy »

Kehitetään, mutta aika on ilmeisesti vähän kortilla siinä työssä. Tässä ketjussa on Tappion kehittäjän oma vastaus kysymykseen:

http://kirjanpitofoorumi.com/viewtopic.php?f=8&t=26
Vastaa Viestiin