Tilien saldot

Keskustelua ilmaisesta Tilitin -ohjelmasta
Helena
Viestit: 3
Liittynyt: 07 Joulu 2014, 16:46

Tilien saldot

Viesti Kirjoittaja Helena »

Pankkitilin saldo oli tiliotteen mukainen, mutta sitten "kokeilin" mm. työkalut valikkoa, jonka seurauksena saldo on nyt jotain ihan muuta kuin pitäisi. Voinko palauttaa tilannetta? :roll:
Andy
Viestit: 1560
Liittynyt: 16 Elo 2008, 15:50

Re: Tilien saldot

Viesti Kirjoittaja Andy »

Riippuu siitä oletko tehnyt varmuuskopioita aiemmin, mutta koska kysyt niin oletat ettet ole. Itse tallennan aina säännöllisin väliajoin sen hetkisen version tietokannasta talteen, jotta voin palauttaa vanhemman tilanteen huomatessani sössineeni jotakin.

Nyt ei taida auttaa muu kuin selvitellä ongelman juuri, eli missä kohtaa pankkitili ja pankin tiliote lähtevät erkanemaan.
Helena
Viestit: 3
Liittynyt: 07 Joulu 2014, 16:46

Re: Tilien saldot

Viesti Kirjoittaja Helena »

Kiitos vastauksesta. Varmuuskopiot on tehty ja olen tallentanut kuukausittain tilien saldot tulosteen. Niissä tiliotteen pankkitili (eli vuoden alusta lähtien) vastasi kk-tulosteen saldoa. Tänään siis tein muutakin kuin vain kirjasin ja nyt tulosteet (siis kaikki) näyttää sen kuukauden mitä rahaa tullut miinus mennyt.
Helena
Viestit: 3
Liittynyt: 07 Joulu 2014, 16:46

Re: Tilien saldot

Viesti Kirjoittaja Helena »

Olen nyt askarrellut asian kimpussa ja homma on ok. Kun tekee harvoin, niin homma on vähän hakusessa. Palaan luultavasti tyhmillä kysymyksllä tilinpäätöksen yhteydessä :shock:
Vastaa Viestiin