Kirjanpidon avustaja/assistentti etsii töitä

Tarvitseeko yrityksesi kirjanpitäjän? Tai tilitoimistosi lisää työntekijöitä? Etsi kirjanpitäjiä palvelukseesi tässä osiossa.
salind

Kirjanpidon avustaja/assistentti etsii töitä

ViestiKirjoittaja salind » 11 Tammi 2016, 09:59

Hei!

Oletteko miettineet kirjanpidon avustavan työntekijän palkkaamista tai tarvitsetteko alkuvuoden kiireisiin määräaikaista/osa-aikaista (esim. 3-4 pv/vk) työntekijää?

Olen kuluvan vuoden alussa liiketalouden maisteriksi valmistuva nuori nainen, joka nyt etsii taloushallinnon avustavia/assistentin työtehtäviä. Pääaineessani olen tutustunut maatalousyritysten laskentatoimeen, pääpainona sisäinen laskentatoimi. Etsin tällä hetkellä ensisijaisesti ulkoisen laskentatoimen työtehtäviä. Kirjanpidon lisäksi myös tilintarkastukseen liittyvät (avustavat) tehtävät sekä erilaiset yleiset toimistotehtävät taloushallinnon tehtävien ohessa kiinnostavat. Tavoitteenani on ajan kanssa suorittaa osaamisen karttumisen myötä myös KLT-tutkinto. Pitkällä aikavälillä tavoitteenani on kehittyä (pienten ja keskisuurten) yritysten laskentatoimen vahvaksi osaajaksi, joka voi auttaa yrityksiä kehittymään.

Minulla on työkokemusta yleisesti toimisto- ja asiakaspalvelutehtävistä sekä esimerkiksi laskutuksesta. Olen valmis aloittamaan heti ja minulla on oman auton käyttömahdollisuus.

Kerron mielelläni itsestäni lisää; sähköpostiosoitteeni on sara.lindberg.vi (AT) gmail.com, jonka kautta annan mielelläni myös puhelinnumeroni.

Palaa sivulle “Palkataan kirjanpitäjä”