Tilitoimisto Kukinto / Elina esittäytyy

Täällä voit esitellä ja mainostaa yritystäsi vapaasti. Esimerkiksi kotisivujen linkki kannattaa laittaa tänne hakukonenäkyvyyden parantamiseksi.
kukinto
Viestit: 1
Liittynyt: 14 Helmi 2016, 12:40
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Tilitoimisto Kukinto / Elina esittäytyy

Viesti Kirjoittaja kukinto »

Olen ollut palkkatyössä viimeiset viisitoista vuotta, ensin pari vuotta pienessä tilitoimistossa ja sen jälkeen kolmetoista vuotta pienen ravintolakonsernin pääkirjanpitäjänä. Tämän lisäksi olen hoitanut sivutoimisesti oman yritykseni nimissä mikroyritysten ja yhdistysten kirjanpito- ja veroasioita noin viisitoista vuotta.
Minulla on erityisen vankka kokemus ravintola-alan yritysten taloushallinnon kokonaisvaltaisesta hoitamisesta työkokemukseni ansiosta. Tämän lisäksi kokemusta löytyy eri alojen mikroyrityksistä, joiden toimialoina on mm. graafinen suunnittelu, urheiluvalmennus, erikoisliikkeet, eri alojen käsityöläiset ja taiteilijat. Yhdistyspuolella osaamista löytyy esimerkiksi kulttuuri- ja kaupunginosayhdistyksistä.
Olen koulutukseltani merkonomi (1994). Sen lisäksi olen vuosien varrella käynyt alan lukuisia kursseja ja ennen kaikkea opiskellut koko ajan itsenäisesti, koska tämä ala vaatii jatkuvaa ajan hermolla pysymistä.
Palkkatyön päätyttyä viime syksynä ja aikani uutta työtä haettuani totesin kokoaikaiseksi yrittäjäksi ryhtymisen parhaaksi vaihtoehdoksi. En halunnut myydä kokemustani ja osaaamistani veronsa paratiiseihin kärrääville suuryrityksille tai huonoa palvelua kalliilla hinnalla tarjoaville tilitoimistojättiläisille.
Näistä lähtökohdista syntyi Tilitoimisto Kukinto, joka tarjoaa kohtuuhintaisia ja laadukkaita taloushallinnon palveluita mikro- ja pienyrityksille sekä yhdistyksille. Asiantunteva ja nopea palvelu sekä asiakkaan liiketoiminnan tunteminen ja aktiivinen neuvonta talous- ja veroasioissa ovat toiminnan ydin. Tutustu palveluihin ja hinnoitteluun osoitteessa http://www.kukin.to
Tilitoimisto Kukinto
http://www.kukin.to
-Hyvä kirjanpitäjä on yrittäjän paras ystävä-