Kotisivut

Apua yritysten perustamista suunnitteleville.
vanamo

Kotisivut

ViestiKirjoittaja vanamo » 31 Elo 2015, 17:34

Olen aloittamassa pienimuotoista yritystoimintaa (tilitoimisto) ja nyt kysyisin teiltä vinkkejä kotisivujen tekoon...mikä olisi hyvä palvelin/webhotelli jonka kautta saisi suht helposti itse tehtyä yritykselle sivut?

jra

Re: Kotisivut

ViestiKirjoittaja jra » 02 Syys 2015, 10:14

vanamo kirjoitti:Olen aloittamassa pienimuotoista yritystoimintaa (tilitoimisto) ja nyt kysyisin teiltä vinkkejä kotisivujen tekoon...mikä olisi hyvä palvelin/webhotelli jonka kautta saisi suht helposti itse tehtyä yritykselle sivut?

Minulla on hyviä kokemuksia Zonerista, siellä homma toimii ja hallintapaneelista voi helposti asentaa vaikkapa Wordpressin - jolla voi tehdä sivut. Wordpressin opiskelu ottaa jonkinverran aikaa, mutta tuloksena on sivut jotka on siirrettävissä mihin tahansa webhotelliin ja ammattiapuakin löytyy. Wordpressiin löytyy netistä paljon luettavaa ja ladattavia lisäosia.
Helpompi tapa tehdä sivut on käyttää jotain "editoria" (simple site, kotisivukone jne.) mutta niitä sivuja ei sitten siirretäkään jos tulee tarve vaihtaa palveluntarjoajaa tai muuten laajennustarvetta.
Yksi vaihtoehto ohjelmaksi voisi olla Zoneristakin löytyvä Concrete5

Samuli1
Viesti:

ViestiKirjoittaja Samuli1 » 09 Huhti 2016, 12:39

Hieman vanha viestiketju, mutta eiköhän tämän joku muukin Googlesta löydä joten vastataan silti.

Itse voin suositella lämpimästi Hostingpalvelu.fi:tä serveriksi. Tosin kuulemani mukaan myös Zoner on varsin kelpo palvelu. Tämän kaltaiselle pienelle verkkopalvelulle paras ratkaisu on todennäköisesti Wordpress, jota on helppo päivittää myös ilman koodaustaustaa. Wordpress-sivuston starttaamiseen saattaa kokemattompi tosin tarvita hieman ulkopuolisia apuja.

Yritysvinkit
Viesti:

ViestiKirjoittaja Yritysvinkit » 15 Tammi 2017, 11:54

Kirjoitin yksityiskohtaiset ohjeet kotisivujen tekemiseen WordPressillä. Itse tekemällä säästää helposti tuhansia euroja, joten suosittelen kaikkia uusia yrittäjiä opettelemaan asian.

http://yritysvinkit.fi/kotisivut-yrityk ... pressilla/
.

Nokso

ViestiKirjoittaja Nokso » 17 Tammi 2017, 23:50

Todella helppo ja edullinen vaihtoehto on http://avaruus.net

Palaa sivulle “Yrittäjäksi ryhtyminen”